Müügitingimused

  1. Üldtingimused
    Veebilehe ARThall.ee (edaspidi Veebipood) omanik on ARThall OÜ (registrikood 16033332),
    Juriidilise aadressiga Harjumaal, Rae vallas, Jüri alevikus, Väljaku tn 10/2-7.
  2. Müügilepingu kehtivus, teenuse-, kauba- ja hinnainfo
    Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ja teenuste ostmisel.
    Veebipoes müüdavate teenuste/toodete hinnad on märgitud teenuste/toodete juurde. Kaupade hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Teenuste puhul lepitakse täpsemad tingimused (s.h tähtajad) eraldi kokku.
    Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
    Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
    Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  3. Tellimuse vormistamine
    Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted Tellimuse ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita
    nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse
    ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
    Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
    Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
    teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
    kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine
    aega võtta kuni 7 tööpäeva.
  4. Kohaletoimetamine
    Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: __________
    Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
    Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates
    müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine ___ kalendripäeva jooksul.
    Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
    Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30
    kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.
  5. Taganemisõigus
    Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
    [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb
    sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud
    tingimustele].
    Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik
    kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
    testimiseks füüsilises poes.
    Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises
    veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada
    tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:
    taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba
    kättesaamisest.
    Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb
    asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
    Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et
    ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
    Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
    päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud
    tasud.
    Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi
    saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub
    varem.
    Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
    kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu,
    mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
    veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  6. Pretensiooni esitamise õigus
    Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,
    mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
    üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et
    puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe
    kohustus.
    Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e
    kirja aadressile __________ või helistada telefonil: __________.
    Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või
    tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest
    kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
    Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab
    Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab
    Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
    Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas
    vormis 15 päeva jooksul.
  7. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
    NB! Antud punkt võib olla nii osa müügitingimustest kui ka eraldi lehena (viimasel juhul tuleb
    küsida eraldi nõusolekut ka nende tingimustega nõustumise kohta nt ostukorvis).
    Näidisjuhendi antud punkti koostamiseks leiad siit (NB! Näidis on abimaterjal enda tingimuste
    koostamiseks. Igal e-poel on privaatsustingimused veidi erinevad, sõltuvalt konkreetse e-poe
    eripärast.)
  8. Vaidluste lahendamine
    Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile _________ või
    helistada telefonil: __________.
    Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda
    Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
    Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust
    tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
    Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Scroll to Top